خط أحمر
الأربعاء، 18 سبتمبر 2024 04:48 مـ
خط أحمر

صوت ينور بالحقيقة

رئيس مجلس الإدارة محمد موسىنائب رئيس مجلس الإدرةأميرة عبيد

رئيس مجلس الإدارة محمد موسىنائب رئيس مجلس الإدرةأميرة عبيد

حوادث

قتل ومية نار.. هدير عبد الرازق تثير الجدل من جديد: نفسي أصرخ واتكلم

خط أحمر

عادت البلوجر هدير عبد الرازق، لإثارة الجدل من جديد، بعد كشفها تفاصيل جديدة عن المتسبب في تدمير حياتها إثر تسريب فيديوهات مخلة لها ونشرت حالة عبر حسابها الرسمي على موقع «إنستجرام»، تتهم به طليقها بـ«تدمير حياتها».

وكتبت عبدالرازق في حالة عبر «إنستجرام»: "تخيلي كدة في يوم من الأيام تصحي من النوم تلاقي حياتك اشتقلبت رأسًا على عقب، اتدمرت بمعنى الكلمة وبعد فترة تكتشفي إن اللي دمرك ودمرلك حياتك هو أكتر حد أنت فاكر أنو هيكون سند وظهر وحياة».

وأضافت: «أنا بقى وقعت وقعة ومحدش سمى عليا كالعادة، والنهاردة ييجي علشان اكتشف كارثة وصدمة حايتي»، مُضيفة: «أن أكتر إنسان كنت عاوزاه في حياتي يطلع هو اللي أذاني نفسيًا وجسديًا وعلاقته المشبوهة وطليقته الحرباية، ثعبان على شكل بني آدم أعوذ بالله، دة غير حاجات كتير قوي ومصايب أكتر وأكتر».

وتابعت: «أنا نفسي حقيقي أصرخ بقى واتكلم بس للأسف أنا مهددة إني لو فتحت بوقي هتقتل أو هتحبس تاني بس بطريقة أبشع من الأولانية أو هيتشوه وشي بماية نار، ده على حسب التهديد يعني».

وواصلت هدير عبدالرازق: «بس أنا بقى بصراحة قررت إني لا هخاف ولا هسكت وهتكلم وهكي كل حاجة يا حسين ومش هسيب حقي ووريني آخرك واللي عندك، أصل هيحصلي أيه يعني أكتر من ما حصلي كفاية الدمار الشامل اللي اتسببت لي فيه».

وأوضحت عبدالرازق: «أنا هنزلكوا ريكورد الأول كدة بس بيفسر بالظبط مين اللي كان وراء كل حاجة حصلت لي وليه، وبعدها هطلع لايف احكي بقى».

قتل مية نار هدير عبد الرازق هي وهما
قضية رأي عامswifty
بنك القاهرة
بنك القاهرة